Wij zijn gespecialiseerd in administratieve werkzaamheden en belastingzaken, gericht op het midden- en kleinbedrijf, verenigingen en stichtingen en particulieren.

Ondernemers

  • (online) boekhouden met periodieke en jaarrapportage
  • aangifte omzetbelasting
  • loonadministratie (zie specificatie mogelijkheden verder op deze pagina)
  • aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting

Verenigingen/stichtingen

  • (online) verzorgen van administratie met rapportage
  • ondersteuning bestuur en penningmeester
  • loonadministratie (zie specificatie voor mogelijkheden verderop deze pagina)

Particulieren

  • aangifte inkomstenbelasting met online checklist voor digitale verwerking op klantportaal
  • belastingaangifte
  • aangifte schenk- en erfbelasting
  • aanvragen toeslagen

Werkzaamheden op het gebied van loonadministratie

Maandelijks:

  • loonstroken per werknemer op papier of via e-mail
  • loonbetalingsoverzichten
  • de journaalpost voor uw (online) administratie desgewenst direct inleesbaar
  • betalingsbestanden in SEPA-formaat om zelf in te lezen via internetbankieren
  • de digitale loonaangifte die wordt ingezonden aan de belastingdienst


Jaarlijks:

  • de jaaropgaven per werknemer op papier of via e-mail
  • de verzamelloonstaat voor uw administratie
  • alle relevante overzichten t.b.v. de boekhouding


Bovendien kunt u vertrouwen op ruim 25 jaar kennis en ervaring en een vaste adviseur die op de hoogte is van uw situatie en die direct antwoord heeft op uw telefonische vragen.